Bad Update

HEJ. Har varit dålig på uppdatering idag. Vaknade runt elva, käkade frulle och kollade på sjunde himlen. Sen blev det hopp in i duschen, göra mig i ordning och vid tre åkte vi (familjen) till IKEA, först en snabb visit till lund.

Nya IKEA ute på svågertorp är hur fint som helst, men lite krångligare än det andra som låg ute vid bulltofta i Malmö. Ni som varit där, vad tyckte ni om det nya?

Det blev i alla fall några galgar, en ny hylla till ovanför min säng, en textilgrej med fickor att placera fjärrkontroller i, en liten mjukisgroda (jag samlar ju som sagt), en ny kudde och tyg till min sänggavel som jag själv skall tillverka för att få den exakt som jag vill ha den. Valde ett jättefint färgglatt tyg i alla möjliga färger, supersweet.

När vi var klara var klockan sex och vi åkte till Mobilia för att hämta min kille som jobbar på teknikmagasinet inne på mobilia, han slutade klockan sex så det blev perfekt för oss att hämta upp honom när vi var klara.

Vi släppte av honom hemma hos honom, han bor ju som sagt 20 minuter från Ystad så det ligger mittemellan Ystad och Malmö, perfa så slapp han ta tåget.

Imorgon ska jag jobba, härligt att tjäna pengar så klart men jag känner mig otroligt omotiverad just nu. Känner bara så "ååååh" när jag tänker på det. Gå upp klockan sju, jobba i sex timmar och sen stressa hem, byta om och för att sedan ta en fika med Josse i stan. Sen stressa lite till och ta tåget till älskling. Sen ska resten av torsdagen spenderas med min babe. Fredagen blir förmodligen spenderad hemma hos honom - den med, han ska jobba dock, slutar klockan sex så då ska jag möta honom i Malmö city för att köpa en födelsedagspresent till honom.

Mjo, han vet ju tyvärr redan vad han ska få. Men han är lycklig över det i alla fall ;D.

Usch hur finner man motivation till saker och ting? Känner mig ofokuserad, omotiverad, nedstämd och allmänt uttråkad. Vad gör man? Jag blir inte klok på det alltså. Några tips? Rycka upp mig, jo jag tackar ja. Det vet vi alla att det är lättare sagt än gjort.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0