HALLÅ?

Jag fick en kommentar nu direkt när jag postat det senaste inlägget och den här personen hänvisade till en killes blogg, jag vet inte riktigt vad poängen med det var men han skrev i alla fall raka motsatsen till vad jag gjorde. Han tyckte alla var dumma i huvudet som inte vaccinerar sig.

Jag vet inte vart du vill komma med den här kommentaren men jag skrev i inlägget att alla får göra som de vill och jag tycker exakt lika mkt om dem som vaccinerar sig som de som inte gör det, och jag respekterar det med hela min kropp och själ.

MEN tvinga inte mig att göra något med min kropp som jag inte personligen tror på och ännu mer: TVINGA MIG INTE GÖRA NÅGOT MOT MIG SJÄLV SOM JAG INTE VILL, FÖR ANDRAS SKULL. Om andra vaccinerar sig så behöver de inte oroa sig för något. Om jag dör av detta, så gör jag. Men jag tror dock inte på att det dödar mig om jag inte tar vaccinet.

Det är min åsikt och respektera det, jag respekterar era.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0