Morgondagen

BÖRJAR bli dags att runda av för ikväll nu. Känns bra att jag startat om på nytt med bloggen, känner mig mer motiverad nu.

Imorgon är jag ledig. Allvarligt talat så är jag faktiskt ledig fram till torsdag så det blir en ganska slapp vecka. Men jag ska vara effektiv och göra saker som jag oftast inte hinner på grund av att jag annars jobbar så hemskt mycket.

Idag har jag hunnit med att rengöra akvariet, städa undan på rummet, diska, dammsuga, packa upp min väska som jag hade med mig till min pojkvän (som jag sov hos inatt) och dessutom har jag varit med min moder och handlat mat. Imorgon blir det fiskbullar. Gott.

Så imorgon skall jag:

- betala två räkningar
- städa klart här på rummet
- hinna slänga in några blogginlägg
- träna, blir nog lite ZUMBA (ni vet det där tv shops dansprogrammet, riktigt skoj faktiskt!)

God natt på er. xoxo

Amanda


antik blomma
fotografi från min farmor & farfars trädgård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0