Random frågelåda vetni!

Jaaa, jag har slängt ihop lite frågor från andra bloggar o helt enkelt svarat på dem med egna svar.. i framtiden får ni gärna ställa frågor så kan jag så småningom slänga ihop inlägg som vi i framtiden kallar för FRÅGELÅDAN. Där ni kan ställa exakt vilka frågor ni vill, skoj va ;D

Här kommer lite smakprov:

Vad vill du bli när du blir stor? Hmmm.. jag vet inte riktigt. När jag var liten ville jag bli prinsessa eller lindansare.. idag vill jag mer bli designer, antingen kläder eller smycken - eller båda. Har även funderat på att läsa till psykolog. Har långt ifrån bestämt mig ännu.
Vad har du för startsida? Haha, funny story. Min pappa är butikschef på ICA här i stan och en dag när jag lämnat min dator utan uppsikt några minuter spelade han mig ett litet spratt och la ICA Kvantums hemsida som min startsida.. den har varit där sen dess. Orka ändra... HAHAHA
Har du någon konstig vana? Nja, inte som jag kan komma på så på rak arm men alla har vi väl något.. Jag har inget extremt i alla fall. Eller.. inte som jag själv märker av i så fall.
Har du blivit getingstucken? Ja dessvärre, jag lyckades slippa det under hela min barndom men förra sommaren (08) när jag var på stranden så satte sig den rackaren på min höft, jag tyckte det kittlades och skulle liksom borsta bort det med handen, blundade och såg inte att det var en geting - jag trodde det var typ ett sandkorn eller en fluga eller nåt och sen blev det bara AJJJJJJJ. Gadden satt kvar och min mamma fick pilla ut den. Det gjorde inte jätteont eftersom getingen förmodligen inte stack till ordentligt. Som tur var. Men det gjorde ont ändå och sen kliade det jättemycket!
Har du körkort? Svar nej, jag har inte ansett mig behöva något körkort men jag började dock ta tag i det i somras och kör regelbundet på körskola och hemma, blir bättre för varje gång så typ i början på nästa år gissar jag mig till att det blir körkort om allt vill sig väl. Jag har inte direkt bråttom. Har nära till allting men visst vore det skönt med körkort vissa dagar när man inte pallar ta buss, tåg eller cykel!
Om du var en maträtt, vilken rätt skulle du vara då? KEBABRULLE LÄTT. Med vitlökssås och lite fetaost utan lök. Eller kanske en pannkaka. Haha
Favoritparfym? ÅHH, jag älskar så många parfymer. Just nu gillar jag Carolina Gynnings GO GIRL och använder den flitigt men jag älskar även Mysk som luktar så sweeeet, touch of pink från lacoste och olika dofter från Yves Rocher är även jättegoda. Har en jättegod också som heter Bright crystal från Versace, den är ljuvlig. Kan omöjligt välja en!
Världens bästa plats? HAWAII. Åtminstone som jag besökt. Men har svårt att föreställa mig att det finns något underbarare, finare, vackrare, mer fantastiskt än Hawaii. Den resan var en riktig dream come true. Jag älskade varenda minut och blir riktigt deppig bara jag tänker på att jag inte får vara där nu. Kommer definitivt att åka tillbaka i framtiden.
Drömresa? Tillbaka till Hawaii som jag sa, men förutom det så vill jag besöka Thailand. Sol, bad och superbillig shopping av alla dess slag. En riktig dröm. Dit ska jag i framtiden och spendera money.

Nu: bedtime. blir fler svar imorgon.

 

Natti för andra gången ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0