sunday/20:33

HEJ. Har inte uppdaterat på någon dag nu. Men det är som så att när jag inte känner mig motiverad så kan jag inte skriva. Därför har det blivit så.

I helgen har jag jobbat och varit på gåsamiddag hos mina 'svärföräldrar'. Det var jättegott och det blev en trevlig lördagskväll. Farsdag firades hemma hos min mormor och morfar med lite kaka och kaffe :). Min egen far fick en rolig bok av mig och min syster.

Både torsdagen och fredagen var jag hos min kille och det blev mest film, hundpassning och mys :), like usual.

Imorgon ska jag förmodligen in en liten runda till Malmö vid halv fem när min pojkvän slutat jobba. Ska mest kolla och försöka få lite inspiration till julklappar och sådär, you know. Kanske blir något litet shoppat, vi får se.

Har inte så mycket att skriva så jag avslutar nu.

Söndagskladdkakan väntar, haha. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0