TUESDAY 14.54

HEJ. Nu har jag äntligen lite tid att skriva. Har haft fullt upp sen jag vaknade vid tolv.
1. Gick upp
2. käkade frulle
3.kollade på sjunde himlen
4.renbäddade sängen
5.tvättade de använda sängkläderna
6.dammsög under sängen och madrassen och grejer
7. Hängde upp de nytvättade sängkläderna
8.Vek lite tvätt
9. Slängde in en ny maskin kläder och tvättade
10. Fixade mat; pasta & fiskbullar

Nu sitter jag här och ska strax återgå till jobbet. Det är ändå kul att hålla igång. Anledning till att jag satte mig här vid datorn var dels för att jag ska kolla upp festlokaler inför nyår och dels för att slänga in ett inlägg.

Imorgon skall jag till nya IKEA i malmö, ska bli kul att se hur det blivit. Spännande...


Plikten kallar! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0