waiting

GOD KVÄLL. Sitter mest här och väntar.. skulle prata med min kille Alexander nu ikväll, vi bestämde det förut idag och nu när jag ringer svarar han inte :S förmodligen sitter han och spelar vid datorn och hör inte eller så är han väl på toa. Vad vet jag. Lite irriterande när jag vill gå och lägga mig men lovat att höra av mig till honom ikväll. Så jag får väl vänta ett tag till.

För övrigt ikväll har jag kollat på min favoritserie "Desperate housewives" och städat undan ännu mer på rummet. Planerar lite löst att köpa en ny hylla imorgon på IKEA, behöver en till att ha i hörnet brevid min byrå, där står bara massa saker staplade på vartannat och jag borde ha en hylla att ställa de grejerna på, ser lite snyggare och prydligare ut. Ska nog köpa lite ljus och någon vas imorgon också.

Vi ska dessutom köpa tyg som jag ska ha till min säng, visar bilder vid senare tillfälle!

Nej nu ska jag försöka ringa igen och sedan krypa till kojs som man brukar säga ;D

NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0