Welcome to Amandaworld

Hej. Ingen nykomling i bloggvärlden. Dock har jag hoppat runt från sida till sida och aldrig riktigt hittat något ställe jag riktigt gillar, kommer tillbaka till blogg.se nu därför att det trots allt är en bra bloggsida och ja, nu kör vi helt enkelt.

Från och med idag har jag bestämt mig för att bli något seriösare i mitt skrivande, mina inlägg har mest handlat om kläder, kläder, kläder, shopping, och typ 1 procent seriöst, vilket är alldeles för lite för min smak.

Jag tycker till om allt möjligt i den här bloggen och jag är inte rädd för att ta kritik, så ni får gärna protestera om ni tycker jag har helt fel men ni får även gärna säga till om ni tycker något är bra.

Blir väl kanske något litet inlägg om shopping och mode och sådär lite då och då men jag fokuserar mest på att ta upp lite intressantare och viktigare frågor.

NU KÖR VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0