23 Augusti, Måndag

Två dar till lön och it feels great! På fredag ska jag in till festivalen och göra stan osäker (Malmö), ska bli skoj. Alexander följer med mig, såklart.
Helgens kräftskiva blev hemskt trevlig och jag fyllde magen med kräftor och räkor mestadels men en liten del fylldes av två sorters pajer, lite såser, goda drycker och sallad.

Igår var jag ledig och sov till 14.00. Var ute och övningskörde med mina föräldrar.. första gången på säkert tre månader som jag satt bakom ratten och GUD, vad bra det gick. Jag trodde jag skulle ha glömt lite och att jag skulle vara lite mer osäker men jag mindes allt och jag körde på som om det var det enda jag gjort.
Kom dessutom ut i värsta regnovädret, det blixtrade och regnade så jag knappt såg någonting, fick köra väldigt långsamt sista biten hem då det stod en jäkla massa vatten på vägarna!

Idag ska jag jobba mellan halv fem och halv åtta och ikväll ska jag ut på promenix med åtminstone Sara, kanske blir så att Lina hänger med också vilket vore kul:)

Nej nu ska jag sova en timma till sen ska jag sätta mig med mina klippböcker och fixa :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0