23.11 tired

Tjaba. Sitter nersoffad i sängen och gluttar lite på sopranos. Min nya favoritserie. Det började med att min kille jämt skulle se det och jag var lagom glad åt det. Till slut nu så har jag börjat gilla serien. Den är faktiskt riktigt bra, spännande!

Men i alla fall.. idag började jag tio och skulle slutat sex men fick förlängt till kvart över nio. Good money. Men snacka om att jag är trööööööött nu! Usch. Jobbar 14- kvart över nio imorgon. Två kvällar på rad! Lär vara sliten efter denna veckan, har bara torsdag ledigt!

Igår efter jobb åkte jag och baby hem till honom. Det regnade i Skurup men mot kvällen blev det uppehåll och vi tog oss ut på en rask promenad, riktigt härligt, nu har jag träningsvärk i benen! :$

Men men. Har inte så mkt mer att skriva om. På tisdag (nästa vecka) blir det ullared vilket ska bli skojigt som tusan!

Men nu ska jag kolla klart på sopranos och sen blir det till att lägga huvudet på kudden och somna pang, bom!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0