Det här med fotografin

Jag var nyss inne på en blogg, minns ej vad den hette (okänd) och blev full i skratt då jag såg en bild på en tjej som stod vid en grill och under bilden stod det typ "anna vid grillen" minns inte vilket namn det var men ni fattar poängen.
Jag tänkte inte så mycket på det förrän jag slog ett öga till på bilden och upptäcker att det ligger kött på grillen, rått då alltså och den här tjejen på bilden har HELA handflatan på grillen, hahaha. Med andra ord var bilden inte tagen "in the moment" utan strax innan de började grilla.
Det är kul med bilder, folk ställer liksom upp sig för att det ska se bra ut men snälla, ska ni ta bilder som ska se ut som om de är tagna precis i stunden då ni höll på att grilla (eller vad man nu än håller på med) så håll för fan inte handflatan på grillen för det hade gjort VÄLDIGT ont om grillen varit igång kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0