Ett klipp?



Leopardsjalen jag införskaffade mig igår gick på endast 29,50 spänn på H&M. Denna jag köpte är lite smalare och blir perfekt att ha runt huvudet, den är lång också så man kan fästa den ordentligt. Jag bor mer eller mindre i mina så kallade turbaner nu för tiden, min kille är inte överförtjust. Han undrar om jag typ gått och blivit indisk eller nåt. Haha. Jag tycker det är så fint.
Men till er som är intresserade av en likadan sjal, kolla ordentligt i h&m butikerna, jag har nämligen sett på andra bloggar att vissa fått betala både 79 kr och mer för sina, likvärdiga sjalar. Vilket bara vore dumt då denna för 29,50 är perfekt! Bara ett tips :)

Jag kan även tipsa om att denna sjalen fanns i två andra utföranden (åtminstone i butiken i Ystad), så om man inte gillar leopardmönstrat så kan man ju alltid satsa på annan färg o mönster:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0