friday?

Var helt övertygad om att det var fredag idag tills jag kom på att det bara är torsdag :P i helgen blir det 22 års fest i Skurup :) ska bli najs. Idag hoppas jag på att mina skor från H&M blir levererade! Tur man jobbar på samma ställe som skorna ska hämtas ut så kan jag hämta dem när jag slutat ikväll kl 18 :) hihi.

På ullared hittade jag en del. Köpte bland annat en poncho, en svart skinnväst, ett par jeans, ett par jeansleggings och lite sådant och igår ringde vi in vår beställning till H&M där det även blev en hel del höst och vinterkläder. Nu letar jag bara efter en snygg vinterjacka!:) Någon som har tips på snygga och inte alltför dyra vinterjackor får gärna tipsa:)

Nu ska jag göra mig ready for work. Börjar två o slutar sex:)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0