fullt upp

Idag har jag varit runt på lite olika antikaffärer och hittade en fin liten bok som heter "Strüwers grafiska qrumelurer" tydligen en känd konstnär. Boken är fylld med lite roliga bilder som han gjort. Kopierade två av bilderna ur boken och ramade in ovanför sängen där jag har en liten sektion med inramade svartvita bilder. Fint blev det.

För övrigt sov jag hos min kille inatt och innan idag gick jag in på forum ystads hemsida för att kolla upp om psykologin som jag skulle läsa.. upptäcker då att den inte blir av pga för lite folk som sökt. Shit. Jag som köpt bok och allt, begagnad dock så det är ingen större skada men men. Dålig info i papperna jag fick hem!

Imorgon jobbar jag och sen bär det av till min farmor och farfar. På lördag jobbar jag till stängning och på söndag har jag jour. Blöh.

Just nu är jag bara trött på allt. Skulle helst bara vilja lalla runt hela dagarna och inte göra alltför mycket! Men sånt är livet.

Nu ska jag ta och duscha och sen ska jag fixa håret, blir hämtad direkt efter jobbet kl 13 för att åka till f&f. Därför måste håret vara fixat redan ikväll.. blir nog lockar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0