Hawaiiwedding

Såg bilder från Megan Fox bröllop på en strand på Hawaii, åh. Det får mig att längta tillbaka såå mycket. Tänk att få vara på typ världens vackraste paradisö tillsammans med den finaste man vet. Jag vet hur det känns, jag har gjort det. Jag önskar varje dag att vi ska återvända dit och stanna ett tag, längre än 10 dagar som vi var där sist.
Det var så underbart och ord är överflödiga, det går helt enkelt inte att beskriva, varje gång jag tänker på resan blir jag helt, ååh.

Jag har tänkt på detta länge; jag vill gifta mig på Hawaii. Jag vill ha familjen och släkten där, på en vacker strand, på Hawaii. Jag hoppas att det någon dag kan bli verklighet, att vi på något vis kan finansiera det hela och åka dit. Det vore en uppfyllelse av en dröm.
Sen vill jag förlova mig i Paris, framför eiffeltornet i solnedgång. Tänk er, va?

Men detta är bara drömmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0