H&M beställning

Här ska ni få se vad jag beställt från H&M. Jag älskar hösten & vintern. Dels för att det är mysigt med snö och att sitta inne och dricka te men även till stor del på grund av det alltid så underbara höst/vintermodet. So lovely. Jag älskar stickat (även fast det kan bli så himla varmt!) och ja allt, åh. Vädret - när det inte regnar eller snöar för mkt. Men när det börjar bli lite kyligare och man inte längre kan gå ut utan en liten jacka, det är så härlig tid på året. Plus att jag fyller år i oktober som är under den värsta hösten, haha.

ljust puderfärgad, finfinstickad tröja 149 kr


Är inte helt hundra på om det var de här jeansen jag beställde men de såg typ likadana ut! för 399 spänn


Puderrosa trekvartärmad tröja i bomull. 149 kr

Leggings, 149 kr


Mullvadsfärgad kjol, 69,50 kr


Dessa underbaringar skickade jag efter tidigare i veckan och de ska vara i min ägo ikväll och senast imorgon! Vecka 32 var det sagt. 349 kr (om jag minns rätt)

Puderrosa halskrage, såå fin. 99 kr(?) eller kanske 149(?)


Handledsvärmare, typ 99 spänn?


Och slutligen ett par underbara klackar till i konjaksbrunt. Åh. 349 kr


Allt detta kommer finnas i min garderob i höst!:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

AMANDA !!! Nu får du ta och palla dig in till mig på New Yorker !! :D

2010-08-12 @ 21:41:07
URL: http://lisasahlgrenfromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0