Nighty night

Halloj. Haha. Nördig. Nu är jag trött, ska upp vid sju- minst! Ska först möta Josse (eftersom vi bor nära varann) vid kvart i åtta och sen ska vi möta upp Annika på öptorget vid halv nio och därefter traskar vi till forum Ystad, som komvux här i stan heter. Meeting.
Kanske blir en chailatte eller islatte eller vad vet jag efteråt. Blev lite sugen nu men jag kanske blir tvungen att hålla mig ifrån det.
Ska försöka ta en powerpromenad imorgon också, samma runda som idag, mjölksyran ska flööööda i benen. Det är så I like it.

Sen ska jag till baby & på torsdag är jag HELT ledig & det gillas skarpt. På fredag börjar jag inte förrän fyra. Har stängning dock men det är inte så farligt många timmar om man tänker efter.

Trodde jag kommit fram till morgondagens outfit men nyss blev jag lite sugen på lacktights, så det kanske får bli det ändå. Det börjar ändå bli rätt kallt ute nu så jag behöver inte hitta på någon ursäkt för att inte gå barbent!

Men nu går jag till sängs och hoppas på att morgondagen bjuder på uppehåll åtminstone. Inget regn, please! (Hoppas på att någon gud där uppe hör mina böner! ^^)

Natti people! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0