one hour power


väldigt old bild på mig


En timmes powerwalk, inte dåligt må jag säga. Mjölksyra finnes i mina ben för tillfället, men är inte det är för jäkla härlig känsla? & mina easytone gör verkligen ett STORT jobb med musklerna i benen! Man har RÄTT att ligga på sängen och bara slöa resten av kvällen nu. Skönt. Men jag ska städa så vi får se hur slött det egentligen blir.

Jag, Sara & Lina tog en långrunda idag, vi har snackat om att börja träna länge nu men nu äntligen slog vi slag i saken och vi ska köra minst en sån här 1 timmes runda i veckan och några kortare i veckan, sen i höst blir det nog även några andra träningsformer varvade med promenixer. Naaajs.

Vi hade kul, snackade, snodde en och annan majskolv på ett fält, mest för att vi kunde! ^^

Nu ska jag kolla in köpvillkoren på lindex.com och se om den där regnkappan kanske ska beställas hem, det har ju varit hemskt mycket regn på sista tiden nu! :/ och jag äger inget ordentligt regnställ! Ett par gummistövlar vore fint också!:) Ska kolla runt och tipsa er sen om jag hittar något intressant.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0