Provokation

Jag älskar när folk blir provocerade, inte tvunget av mig då jag inte särskilt ofta beter mig särskilt provocerande MEN, det är så kul med alla människor som tog SÅ HIMLA illa upp av kissies uttalanden i sin blogg då för ett tag sen när det var som värst, nu har det dock lagt sig lite kring kissie och hon har ju blivit lite snällare.
Men idag hittade jag en blogg som drivs av en kille som på ett roligt, provocerande sätt recenserar olika bloggar, filmer och bara skriver allmänt kul. Jag skrattade större delen av den tiden jag satt och läste hans blogg nyss. Klockrent skrivet.

Det är sådan ironi i det han skriver och man kan inte låta bli att sitta för sig själv och garva. Hahaha. Fler sådana roliga bloggar till folket, det är min åsikt. Alla ska vara så himla seriösa hela tiden och skriver man något med lite ironi så tolkar folk det som att man är psykiskt sjuk, vilket man inte är bara för att man har lite humor.

Kolla in hans blogg, sjuuukt kul! absolutvanilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0