puder

Åh. Jag är helt kär i alla pudriga-beige-rosa nyanser. Josse var inne en sväng på H&M efter komvuxmötet och jag kom på mig själv med att säga till josse: "åh, vilken fin tröja/klänning/byxa etc etc" med exakt allt i de pudriga färgerna. Jag har helt fastnat.
Jag är pudermissbrukare, eller på väg att bli för GUD vad mkt pudrigt jag köpt på sistone. Men det är SÅ fint och gud så snyggt det är med de här baby-aktiga färgerna mixade med lite svart skinn, en väst eller ett par svarta skinnbyxor/lackleggings för de som inte vill ha äkta skinnbyxor då alltså. Åh.

Om ni ser något sådär alldeles extra fint i de pudriga färgerna så får ni gärna hojta till, jag är på jakt HELA tiden. Sorgligt om jag kommer på att jag inte gillar de färgerna längre om ett tag. Haha.







Här har ni några gamla outfits med just PUDERnyanserade plagg. Den understa bilden är min absoluta favorit. Lacktights, grova dojor, puderblus o svart väska. Grovt möter mjukt - stilen. I like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0