rainy sunday





SÖNDAG.
Jag har jour fram till 17.00 dvs de kan ringa in mig om någon blir sjuk eller om det blir jättemycket folk och jag måste då komma dit och jobba.
Regnet står som spö i backen och jag njuter mest av att sitta här inne och titta ut genom fönstret. Idag vaknade jag av regnet och det var en mysig känsla, gick upp redan vid tio - halv elva och det tillhör ovanligheten när jag är ledig, då brukar jag oftast passa på att sova ut extra länge.

Nu ska jag fortsätta rensa på rummet, kolla på mysiga Ernst på fyran och sedan hoppa i duschen. Resten av dagen ska jag nog ägna mig åt att locka håret - mest för skojs skull och sen ikväll blir det pizza & mys med min älskade Alexander :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0