the famous necklace

Haha. En grej som är så himla ironisk är att i förra veckan kom min syster hem från Malmö med ett så fint halsband från bikbok. Jag blev helt kär i det och nästa dag när jag åkte in til Malmö köpte jag ett likadant.

I veckan var jag på ikea med familjen och tjejen i kassan säger: "Ursäkta, men var har du köpt ditt halsband? Otroligt fint!"

Jag svarar stolt vart jag köpt det och säger sen till min syster att hon ska ta det som en indirekt komplimang.
I fredags när vi var hos min farmor och farfar, säger farmor: "gud vilket fint halsband du har, Amanda!"

Återigen fick hon se det som en indirekt komplimang. Haha. Tyckte bara att det var en ganska kul grej då det var hon som köpte det först och så fick jag äran för det^^. Man vet ju själv hur sjukt irriterande det är när man är först med något och sen får alla andra komplimanger för det.



lite suddig bild då den är tagen med min webcam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0