tiredness

Boring day alltså. Jag hade lika gärna kunnat lägga mig ner och sova bort den.. men man får ju ta till vara på sina lediga dagar, dock kommer jag ha hemskt mycket ledigt framöver. Har kommande två veckor inte fått mer än 2 jobbtider i veckan, ganska lite om man jämför med hur mkt jag jobbat hela sommaren, ofta 5-6 jobbtillfällen/vecka.

De ringde från Komvux idag och frågade om jag var intresserad av psykologi B som distanskurs, of course, sa jag. Så på tisdag ska det vara infomöte om psykologin och jag ska gå dit, sen kommer jag läsa hemifrån mestadels, skulle tro att det blir en o annan lektion eller mer avstämning med läraren.

Ska bli kul att äntligen sätta igång med psykologin också!

Nu ska jag torka håret, klä på mig och göra mig i ordning, när min mamma kommer hem blir det en sväng till affären, jag ska skicka tillbaka ett paket med skor och panta lite burkar o flaskor, plus handla lite:)

IMORGON ÄR DET LÖN! Gissa om jag väntat på den dagen (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0