Trött 19.40




Nu är jag trött fysiskt sett,
har varit på kolonial och packat upp varor hela dagen. Det har varit varmt, svetten har lackat emellanåt och det har blivit en del tunga lyft så det ömmar lite i armar och rygg/axlar. Nu är jag i alla fall hemma och jag jobbade ju bara i fyra timmar så det var inte hela dagen som tur var.

Mina skor har inte kommit idag och jag är lite sur över det. Kommer de inte imorgon blir jag arg. Vecka 32 fick jag klara besked om att de skulle levereras och vad ska jag då ha på mig på lördag om jag inte har mina nya heels!?

Strax ska jag eventuellt ut på en liten promenad med mor min :) men nu fastnade hon för något program så vi får se om det blir av ^^. Härlig kväll ju! Annars ska jag dricka lite chai te. Lovely.

Pusss


Jo, det blev en promenad nu ändå :) hon fastnade inte vid tvn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0