Året lider mot sitt slut

Idag hade jag velat klä mig såhär, slapp, stickad tröja med ett par strumpisar till o ett par tofflor, haha. Skönt liksom. Men istället har jag jobbat och det vet ni flesta vid det här laget att där får man inte se ut som ovan, nejnej, det är röd piké och svarta jobbebyxor med ICA loggan som gäller. Trist, tänk vad kul om jag hade gått klädd såhär när folk kom in och handlade, haha.
Egentligen hade jag tänkt göra en sammanfattning av året här i bloggen med hjälp av bilder men eftersom min dator kraschade så finns det inga bilder tillgängliga för tillfället! Jag ska skriva ihop en sammanfattning istället åt er som kommer upp här om en liten stund!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0