BOM BANG BING





HEJ!
Imorse vid halv nio fick jag ett samtal från jobbet som ville ha mig att jobba mellan två och sex, ja sa jag och somnade om, gick upp vid kvart i tolv, relativt utvilad.
Jag hann käka frukost och satte mig framför tvn för att ta det lugnt en stund innan jag skulle börja göra mig i ordning inför jobbet. Då ringde de igen och behövde mig BUMS, så jag fick hoppa i duschen snabbt och ca 20 min senare var jag i ordning och på jobbet.
Imorgon ska jag jobba tre timmar, 11-14 och sen ska jag till Malmö med Sara och Lina och fixa det sista inför nyårsfesten, försöka hitta lite pyntgrejer, typ serpentiner och sånt ni vet.
Ska fixa lite vin till nyår också, blir en bag in box, ska ha det till ett bål som jag ska bjuda allesammans på. Bålet ska jag enkelt göra på vin, päroncider och lite färsk frukt, inget storartat men det kommer bli gott ändå.
Idag var min syster i Malmö och äntligen fick jag min Nicole Richie- hatt, snygg som attsingen! :) Finns för 99 spänn på bikbok.
ALLT FÖR MIG, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0