christmasgifts





Först några outfitbilder:








och julklapparna:


Blommiga pyjamasbyxor, ska dock byta till en större storlek då jag vill ha dem lite luftigare! :) från mina föräldrar.
Burberry london edp från min kille, den doftar himmelskt!
Toalettpapper med onödig fakta, kul grej liksom! :)
6 söta äggkoppar, från min mammas väninna :)
DKNY - be delicious pink blossom, från min kusin och hennes föräldrar :)
Julgranshängen i trä, söta! Från min mammas väninna!
Plåtburk med en ängel från min syster :) och inuti låg det en.....
..jättefin och jättebra handkräm! :) riktigt lyxig och fin.
Diskborste med hållare i form av groda (eftersom jag samlar på grodor) från min killes bror och hans tjej! :)
Glitterörhängen med strassstenar :) från min killes brossa och hans tjej!
Halsband med strasshjärta, så sött. Från min Alexander <3
Änglabox med tre läppglans från min kusin och hennes föräldrar :)
Daniel Adams ray biljetter på KB :) som jag och Alexander redan planerat att gå på och så fick jag biljetterna av honom i julklapp istället :) fint!
Prenumeration på korsordstidning, yeeej. Jag har lite tantiga hobbies, hahaha. fick i alla fall detta av mina föräldrar!
Presentkort på gina från mina svärföräldrar :) passar utmärkt till mellandagsrean! :)
Två handdukar från hemtex :) från min mammas väninnas son :)
Påslakanset från mina föräldrar, min kille fick ett likadant så vi har dubbelt tills vi ska flytta ihop så att det matchar i vår framtida säng!:)
Innetofflor från mina föräldrar :) supersköna!
Tavla som jag önskat mig från en lokal konstbutik här i stan som heter "Tilde" dock är det en konstnär som heter Marjut Sjölin som gjort den. Fick den av mina föräldrar.
Dessutom fick jag lite pengar och sådant skoj som inte är lönt att visa upp här i bloggen, hehe.
Jag är nöjd med min afton, maten, sällskapet och paketerna. Allt blev bra!
Nu är det "ett päron till farsa firar jul" på trean. Det hör ju julen till att se päron till farsa filmerna!

Hur blev er kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0