En dag i december, närmare bestämt den 17

Vi var i Malmö för att lite hastigt handla julklappar, jag och min kille. De första bilderna är från citytunneln, golvet har fina medaljongmönster, taket har en stor klar-lysande sol och silverkulor och den sista bilden är från gustav adolfstorg i Malmö och musikhjälpens bås som vi passerade när vi skyndade till H&M  :)
Kvällen slutade med att tågen var VÄLDIGT försenade och vi åkte med en taxi ända hem till min kille i Skurup. Resan kostade oss 500 kronor men eftersom skånetrafiken har sin resegaranti så kommer vi få tillbaka pengarna som tur är!
Har ni åkt citytunneln än? Inget speciellt om ni frågar mig.. alltså själva tågresan. Men tunneln är hemskt fin och golven speciellt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0