Godkväller




Hej på er.
Idag var det jobb som stod på schemat, 8-14. Kom hem därefter och åt lite. Lade mig på sängen och slocknade en kort stund senare. Skönt. Sov mellan typ fyra och fem, sen vaknade jag och pratade lite med min lillasyster.
Vid sex åkte hon iväg till någon fest och jag slängde in en dafgård's lasagne i ugnen. Väntade en lång stund och åt sedan middag i min ensamhet. Buhu.
Har suttit ensam här hemma sen dess och kollat på olika filmer på tv, eftersom jag har jour imorgon så vågar jag inte gå ut och göra något ikväll, om utifall att de skulle ringa imorgonbitti så bör jag vara lite utvilad. Det är så himla jobbigt att gå upp på morgonen annars!

För övrigt har jag städat på rummet, lagt kläder i tvätt, vikt rentvättat och lagt in i garderoberna, slagit in lite julklappar och funderat stenhårt på vad jag ska köpa mer till min kille. Han har liksom allt, skitsvårt att komma på något bra!
Nu ska jag i alla fall betala en faktura, så jag slipper påminnelseavgifter och sånt shit, haha.
Hoppas alla har en trevlig kväll. Jag har faktiskt haft en ganska mysig kväll ändå, lugn och tyst :)

Kommentarer
Postat av: Joanna,Anna

Va fin blogg du har :) Kika in våran blogg plizz ;)

www.ourdiaryy.blogg.se

...

2010-12-19 @ 15:50:36
URL: http://ourdiaryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0