Hej bloggis! Igår jobbade jag till tre o s...

Hej bloggis! Igår jobbade jag till tre o sen handlade jag alla julklappar som skulle handlas, blev en massa fina grejer! Hoppas att de uppskattas av de som ska få dem. Köpte en ny kjol till mig själv på lindex rea för 75 kronor. Idag började jag åtta och det är stress, stress, stress hela dagen lång. Jul i en matbutik är mycket hela tiden kan jag berätta, men det är faktiskt himla kul när det finns saker att göra hela tiden. Ikväll går jag nog och lägger mig tidigt igen, somnade vid tio igårkväll och jag var fortfarande skittrött imorse! Men snart är julen över och då blir det mindre jobb vilket är lite tråkigt men det brukar lösa sig ändå :) Skriver mer ikväll! :) pussssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0