Juldagen

Då var juldagen här. Idag åt jag frukost med hela familjen, mys :) Sen åkte jag och mina föräldrar till elgiganten eftersom min mamma behövde ny telefon, det fick hon också, en LG. Jättefin och helt lagom för henne med touch och allt!
Sen pantade jag flaskor på ICA och köpte lite inför nyår, sen blev vår sista anhalt rusta där jag hittade en bok om drömmar, ett solpuder och ett jättefint L'oréal - resist & shine i färg 505, korallrött typ, jättefint, målade på det så fort jag kom hem!
Nyss såg jag förortungar på trean och nu vet jag inte vad det är för film som kommer.
Vid sextiden ska jag åka hem till min pojkvän och sova där inatt och sen imorgon ska han jobba och då åker jag med honom in till Entré i malmö och möter Sara, Lina & Anton där. Sen ska vi shoppa lite inför nyår och allmänt på rean. Alltid kul med rea ju.
Klockan fem imorgon ska jag jobba så vi åker nog hem ganska tidigt igen. Men det löser sig!
Någon som vet vad som hänt med monkis hemsida förresten? Den fungerar nämligen inte! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0