Merry Christmas?

Har varit borta i två veckor, kommer hem och vad händer? Snöstorm och värsta förseningarna med tåg och grejer. Vi får se om det blir någon god jul i år, haha, skämtåsido men jag har inte hunnit köpa så många presenter ännu eftersom jag varit iväg i fjorton dagar.
Jag ska försöka ta mig till Malmö med tåget 14.32 i alla fall, försöka. Vi får se hur det går! :) Hur långt jag kommer liksom.. imorgon ska jag i alla fall jobba och eventuellt på söndag också, då jag har jour. Sen jobbar jag måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Sen är det julafton. Myyyyys!
Nu ska jag måla naglarna och fixa håret, klä på mig och sminka mig lite.
See you later.
den här väskan från chlóe önskar jag mig i alla fall, vad den kostar ska vi inte ens gå in på, det innebär bara att plåga mig själv. Men vi kan säga som så att det lär nog förbli en dröm i väldigt många år till. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0