Monkis toppklassiga rea

Detta fick jag med mig hem från monki igår, det är svårt att ta bra bilder och jag orkar inte sätta på mig kläderna bara för att ta bild, inte nu. Sådana bilder kommer upp på bloggen senare.
Västen med fejk-skinn-detaljer var på halva priset och kostade mig 175 kr, rosetten gick på 30 spänn - även den halva priset, den svarta tröjan i vänster hörn gick på 150 spänn - halva priset, den randiga, ljusa tröjan var också på halva priset och kostade 150 kronor och den tröjan uppe i hörnet köpte jag i vit  med marinblå ränder och alltså inte i färgen på bilden och den gick på hundra spänn och var på halva priset!
Lite fynd va!? Jag är nöjd! Om ni gillar monkis stil så pallra er dit för det är 50-75 % rea på väldigt mycket i butiken, jag funderar själv på att åka in typ på onsdag också och kolla in deras rea på gågatan i Malmö, jag var ju på Entré, vi får la se hur det blir!
Har ni hittat några fina fynd på rean?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0