Nästa gång vi hörs är det nyårsafton

Nu tänkte jag säga godnatt för ikväll. Imorgon skriver jag igen och då är det nyårsafton, kanske inte hinner uppdatera så hemskt mycket pga alla förberedelser som jag skrev om tidigare men jag ska göra mitt bästa.
Har ni förresten några nyårslöften?
Jag brukar faktiskt aldrig ha några nyårslöften men i år ska jag faktiskt lova mig själv och alla andra att börja träna ordentligt, regelbundet och sluta äta onyttigt.
Hello, knäckebröd! :)
Det sjuka är att jag faktiskt tycker det är hur smaskigt som helst med sallad och knäckemackor men det är liksom den lilla detaljen att det är nyttigt som gör det så jäkla trist för själva smaken är det inget fel på.
Men nu ska jag ta tag i mig själv och gå ner lite i vikt. Man ska ju faktiskt trivas med sig själv och ska jag vara helt ärlig så trivs jag inte direkt men något jag märkt däremot är att jag accepterat att jag ser ut såhär och att jag har mig själv att skylla för det, jag klagar sällan på att jag är tjock.
Något jag gjorde VÄLDIGT ofta när jag var smal, då klagade jag jämt på att jag var tjock. Lite kul att jag slutat med det när jag väl gått och blivit tjock, haha. Men men. Så är det.
Sov så gott ni söta. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0