12.40 FÖRSTA JULI :o

hej på er.



Igår var en händelserik dag. Jobbade till tolv och sen blev det en mysig dag i lund med Alexander. Vi gick och kollade på rean och sådär. Mys.

Jag köpte inte så mycket. Ska spara mina pengar:) såklart.

Men jag köpte åtminstone en fin klänning på H&M på rea för 100 spänn. Vit i skjorttyg, utan ärmar och med ett band i midjan, väldigt enkel och söt.

Köpte även nitringar på H&M, en liten bodysplash och en tubtop till stranden eller att ha till en kjol med hög midja:)

På kvällen var det marsvinsholms teatern, inte världens höjdare men ändå underhållande och mysigt :) Vi picknickade som vanligt innan föreställningen. Sallad med lite salami och sådant. Inte min favorit men den blev faktiskt helt okej när jag pillade bort oliverna och brieosten! Ha ha.

Älsklingen var såklart med också och det gjorde det hela mer mys:)

VI kom hem och lade oss och tittade på tv för att sedan somna. Imorse gick vi upp ganska tidigt för frukost eftersom Alexander skulle med tåget till jobbet kl 10!

Sen dess har jag hjälpt mina föräldrar att rensa lite ogräs på uppfarten, de är på begravning så tänkte att det kunde vara en trevlig chest:)

Jag har faktiskt hunnit sola också och sätta in mina foton som jag beställde från extrafilm och fick idag. MEN hallå.. beställde ett foto i större storlek för att det var extra fint och jag ville rama in det men:S något måste ha blivit fel för jag fick fyra kopior av den ena bilden i den mindre storleken och inget stort foto:S får ta och ringa dem och fråga vad som hände.

Nu är jag inne från solandet igen och ska se till att en gång för alla få i ordning här! Nu gäller det.

Senare ska jag nog ta en rask promenad tror jag! & hämta ett paket på WILLYS, brukar alltid få mina paket till kvantum för det är närmast. Men nu har de skickat det ända till willys som ligger i andra sidan stan från här:S

Jaja.. I'll se you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0