19.30 i en annan del av Ystad

har jag precis ätit middag som bestod av lite hamburgare och korv i bröd. Lite blandning. Jag åt en halv kalkonkorv i bröd och en hamburgare i bröd. Gott var det.
Innan dess var vi och handlade, jag köpte hårspolar som jag ska prova ikväll om jag hinner:) Hoppas resultatet blir bra:)
Jag har även hunnit hämta ut mitt paket som bestod av en present till min pojkvän, berättar kanske sen när han fått den vad det är.

Vi åkte till Ohlssons basar - en prylbutik typ, i Ystad, för att köpa present till min barndomsvän. Helt otippat hittade jag en förklädd dildo (japp) på en hylla i butiken. Visst, de har det mesta i den butiken; möbler, skor, prylar, heminredning etc. Men massagers? Otippat. Haha. Jag blev lite smått chockad. Men fick mig ett gott skratt (!)

(men om någon som läser detta tänker.. "oj vilken smart grej, förklädd dildo som ingen förstår vad det är.. GUD VAD SMART" så har jag faktiskt sett liknande på dealextreme.com, skitbra sida som verkligen har ALLT inom prylar och elektronik! Klicka på länkarna för att se! Utklädd soldat Clown Dealextremes hemsida)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0