22.39 Har varit en låååång dag

Men kul har den varit ändå. Började med att baby ringde halv elva och sa att han var påväg hit med Nova:) Sen satt vi på min terass och åt lite cesarsallad och macka, Nova fick lite kalkonskivor och vatten för det var väldigt varmt ute! :)

Vi lekte & busade lite och ja, satt och snackade. Nova låg på golvet i solen och njöt under tiden vi snackade.

Tjugo i två gick vi mot mitt jobb, skiljdes på halva vägen då Alex & Nova skulle gå en promenad på stranden. Ja alltså för er som inte förstår så är Nova Alex's lilla tax :P jag har alltså ingen knäpp vän som tycker om att ligga på golvet hahaha.

Sen har jag jobbat fram till kvart över nio, varmt! Skönt att ha ledigt hela helgen nu :D hihi. Längesen jag var ledig både lördag och söndag!

Imorgon ska jag mest göra ingenting. Kanske städa upp lite.. sola, njuta av ledigheten. På kvällen blir det grillning hos min killes morfar, mer eller mindre en tradition numera. Supermysig sommargrej :) hihi.

NU ska jag inte uppehålla er mer gott folk! Skriver mer sen. Kommer nog några inlägg till innan det är dags att säga godnatt:)



Vad tycker ni om den här hårfärgen btw? Ungefär såhär jag tänkt mig, SÅÅÅ FINT! Är det inte roligt det här med rödtottar och blondiner. De flesta blonda jag vet har någon gång färgat håret i liknande färgen ovan och de flesta rödtottar jag känner har provat på att vara blonda. Lite märkligt, men så fina färger båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0