EXCITED

Jag var inne på H&M i stan i förrgår.. vanligtvis har de inte ett skit där men för en gångs skull var där något fint. Jag köpte en grå A-linje formad tröja, stickad med kort ärm. Underbar. Bar den till min gråa kjol från H&M och ett par tjockare strumpbyxor, det var ju faktiskt väldigt kallt i lördags.

I lördagskväll var jag med familljen plus några släktingar & pojkvän på Sövde Amfiteater en bit utanför Ystad, Johan Boding (vars röst är typ exakt kopia av Freddie Mercurys) spelade med the queen quouir där och det var jättebra. Det småregnade lite under kvällen men det var absolut inget störande moment och föreställningen varade i typ mer än två timmar.

Vet inte vad det är med mig och konserter men jag blir uttråkad om en konsert varar längre än en timme. Haha.

Nu ska jag krypa till kojs mina vänner, ska upp och jobba den omänskligt tidiga tiden: KVART I ÅTTA. Buhu. Jag hatar tidiga morgnar. Jag är mer en nattuggla.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0