hejsanhoppsan 21.49

HEJ!

Har jobbat sen sju imorse, TRÖÖÖÖTT. Var i fruktavdelningen hela dagen vilket var skitskoj men det tar på kroppen, är helt slut i benen och fötterna, men skönt nu när man kan ligga här på sängen och lata sig:)

Jag slutade halv sju och klockan sju hade mina föräldrar bokat bord på Bryggeriet här i stan, ett mysigt steakhouse här i stan. Jag åt grillad kyckling, stekt potatis, beasås och lite grönsaker:) gott.

Sen vi kom hem har jag mest slappat och faktiskt gjort lite nytta genom att betala räkningar! Wiiie.

Tänkte ta en dusch om en liten stund, bör göra det ikväll då jag börjar jobba halv nio imorgon bitti och verkligen inte orkar gå upp och duscha innan dess!:P

Kommer nog upp lite shoppingtips/inspiration om en liten stund här på bloggen:)

Igår träffade jag förresten Josse igen, hon kom hem från Rhodos i söndags ju. Vi strosade runt i lund och hade det allmänt najs:) sen mötte vi upp min kille efter några timmar då han slutat jobba och åkte hem till Ystad :) sen var jag med Alexander resten av kvällen!:)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0