morsning

Goddagens på er.
Gick upp vid elva idag och pratade lite med min kille över telefon. Fixade frukost och gjorde lite mat att ha med till jobbet, ska jobba från två till kvart över nio ikväll nämligen.
Sitter mest och väntar in klockan nu.. inte lönt att promenera ner såhär tidigt. Lagom glad är jag över att jobba till stängning idag och börja 7.00 imorgon bitti. COME ON!

Men imorgon ska vi på marknad, jag & Alexander och det ska bli skojskoj! Han kommer hit ikväll och sover så det blir trevligt det med:)

Annars händer det inte så mycket i mitt lilla liv, det mesta är ganska trist just nu. Ska börja plugga till hösten, lite matte & psykologi. B-kurser båda två. Kan bli spännande.


Nu ska jag ta och fixa det sista, sen blir det jobb. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0