ÖkenSverige

Skåne har förvandlats till en öken and I love it! Jag börjar få rikligt med färg nu:) i alla fall i mina egna ögon ^^
Idag har jag legat ute på terassen och lapat sol hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. Skönt!

Hoppas på att någon annan ser skillnaden ^^ haha.

Ikväll kommer lite släkt hit och grillar :) mysigt slut på söndagen. Kvällen igår blev lyckad:) gooooood mat och trevligt sällskap i form av min killes föräldrar och morfar. Vi avslutade kvällen hos Morfar Arne med att se fotbollsmatchen: Spanien - Paraguay. Fult spel från spanjorernas sida men matchen var ändå väldigt händelserik!

Nu ska jag ta och städa undan här och lägga ner mina kläder i lådorna. Sen ska jag välja ut outfit för ikväll. Kanske blir det en liten stund till ute i solstolen. Känns faktiskt lite lockande!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0