on the beach

Kom hem från stranden för en stund sen. Faktiskt väldigt härligt! Min hud blir mörkare och mörkare för var dag som går och mitt hår ljusare och ljusare. Det är väl nästan det bästa med solen, att den gör en brun o fin & håret bleks. Speciellt på oss blondiner är det ju väldigt fint med så pass solblekt hår att det nästan är vitt.

Snart ska jag med tåget, hoppa av i oxie, sitta där och vänta på Alex typ 10-15 min och sen åka tillbaka och hoppa av i Skurup. Där blir det grillning hos hans morfar och sånt najs:)

Imorgon kommer släkten på min mammas sida hit och grillar, ska bli supermys det med. Jag ska även hinna städa klart här. Så att folk kan våga sig in här igen ^^.


Nu ska jag packa min lilla väska och göra mig i ordning det sista:) För övrigt har jag bestämt mig för att låta mitt hår växa ut igen, har varit jättehärligt med det korta men det är så jobbigt när det trillar ner så fort man försöker sätta upp en hästsvans. Nåja, jag trivs i långt också så det blir inga problem:)

Puss & fortsatt trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0