Tough love

Morgonen har jag spenderat med att kolla på Vh1's tough love, sänds på trean nu :) ganska underhållande. För övrigt är klockan ett och jag börjar två, återigen jobb på en lördag, lagom skoj. Men obtillägget är välkommet! :)

Ikväll ska jag åka hem till Alexander & stanna där hela dagen imorgon också. Imorgonkväll ska vi ha VM kväll och spela fotbollsspel och lite sådant skoj, som ett litet avslut på fotbolls VM.

Sen är det måndag igen och givetvis skulle det ställa till med problem då jag börjar halv åtta! Så med andra ord måste jag antingen ta tåget typ klockan sex på måndagmorgon eller åka hem från Alexander kl 23.47 imorgonkväll vilket jag är lagom glad åt att göra, ehhhhrrrm. Givetvis skulle jag jobba just denna måndag. Har inte jobbat måndag på hur länge som helst... men men. Det löser sig.

Nu måste jag faktiskt klä på mig ^^

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0