00.48 ser inte framemot att börja kvart i åtta!

Åh, orkar inte gå upp så tidigt:( buhu va:P jag har åtminstone ett jobb och det är mer än de flesta andra i min ålder har! Klagar inte!:)

Imorgon hoppas jag på att få ett av mina traderapaket:) har vunnit några auktioner nu på sistone:) hihi. Så skoj att tävla ^^

Just nu är jag trött fast ändå inte. Jag & Josse tog en trevlig liten promenad:) snackade lite och sådär.

Imorgon ska jag först jobba, sen städa klart här och sola en stund om vädret är bra. Ska nog köpa en liter jordgubbar innan jag cyklar hem från jobbet imorgon, såg att de sänkt priset till 30 kr/litern nu, förut kostade det 45 kr/liter!

Någon som känner till om det finns självplock någonstans i närheten av Ystad detta år? Vet att det fanns förra året, man vill ju helst plocka själv liksom, en del av upplevelsen, först plocka och sen äta :) hihi.

Nej nu måste jag sova, väntar bara på att min kille ska ringa men han har säkert somnat. Han skulle se klart någon film men när jag försökte ringa nyss så svarade han inte vilket brukar tyda på att han somnat!

Jag får väl klara mig inatt då... :( åh.

Puss på er & God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0