11.42 Ska bli 30 grader (!)

Idag har de lovat uppemot trettio grader varmt! Ojoj. Synd att man ska jobba till sex ikväll :O & hoppas det blir fint imorgon så jag kan sola när jag kommer hem vid tolv!

Idag har jag sovit fram till elva och nu snart kommer min mamma med en tjej från hennes jobb och käkar lunch här på vår terass. När där bara är ett barn på fritids så kan de göra lite annat än bara sitta där nere :) så då brukar de ta promenader, gå och handla ELLER till barnens stora förtjusning gå till mc donalds eller andra sådana aktiviteter. Kul att de kan få lite extra roligt:)

Så idag bjuder min mamma på mcd och jag ska få en big mac:) Najsigt värre.

Sen ska jag jobba 14-18 och därefter kommer baby hit :)

Imorgon blir det jobb 7(!) - 12 och sen sola med baby om det är väder till det. Vi har även tänkt köra ut på landet och se om de har självplockning av jordgubbar någonstans:) Så isf ska vi plocka. Mums!

På kvällen ska vi se marsvinsholmsteatern ute vid marsvinsholms slott. Alltid så mysigt:) Picknick innan vanligtvis med pastasallad eller liknande och sen i pausen mellan första och andra akten käkar vi lite efterrätt/kanelbullar etc. Mys på det!

Men nu ska jag gå ut och sätta mig på terassen en stund eller kanske gå o duscha först? vi får se:) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0