13.16 Fredag, bajsmög

Hej. God morgon eller Goddag kanske mer, på er. Jag är på dåligt humör just nu, vädret sänker mig. Så mulet och sen ska jag jobba klockan två. Dock inget fel med det:) money, money!

Idag har jag haft en mysmorgon med älsklingsAlexander:) Han körde igen vid elva! Sen dess har jag fixat och trixat! Planerar ett litet projekt senare i år/nästa sommar. Kan inte tala om för er vad det är - åtminstone inte än så länge.

OCH NEJ, jag ska inte ha barn! :P inte än på några år.

Men nu ska jag i alla fall kolla lite på brooke knows best på MTV och sminka mig lite.

Hörs senare ikväll. Jobbar fyra timmar idag så kommer hem igen strax efter sex! :)

AND YES! Imorgon är jag ledig! Första lördagen på länge som jag är ledig! Söndag jobbar jag 9-15.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0