16.11 snart jobba

Åh, halva dagen har redan gått och jag har inte ens börjat jobba. Det är skönt på sätt och vis men å andra sidan vore det skönt att ha haft det avklarat nu typ ^^ men men. Jobbar till kvart över nio ikväll men med tanke på att jag börjar så sent så blir det inte så många timmar ändå vilket är väldigt skönt!

Imorgon börjar jag två och slutar sex, trodde jag var ledig imorgon men hade kollat fel på schemat. Doh! Men det är goooood money, räknas som helgdag om jag har tur!? (A) haha

Sen ÄNTLIGEN är det fredag och midsommar, först var jag lite skeptisk och såg inte överdrivet mycket framemot det eftersom vi inte varit vidare bra på att planera men  nu ser planerna ut på följande vis:

Jobba mellan 10-17.15 (vi stänger 17.00 på kvantum midsommarafton) och sedan cyklar jag hem, tar mina grejer och åker sedan till tåget som går tio över sex.
Därefter hoppar jag av tåget i Skurup, går hem och duschar och fixar mig hos min kille och sedan går vi tillsammans till hans brossa där vi käkar lite midsommarkäk. Det blir fem pers på mat; jag, Alexander, Andreas, Maria och hennes väninna från Landskrona. Kommer bli superfun!
När vi ätit blir det lite fest och jag ska göra midsommartårta till oss med jordgubbar (lite av en tradition numera) sedan anländer några fler människor och festar och sen ska vi förmodligen förflytta oss till Malmö där det blir utgång/häng på uteserveringarna. Mys!

Jag längtar så:D ska ha min nya klänning på mig ju! Ni vet den rosa från veromoda :) hihi.

Men nu ska jag byta om och sen vid tjugo i - kvart i är det dags att kila iväg till jobbet. Ikväll när jag kommer hem är älskling här :)

Pussss & Kraaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0