21.44 jim carrey




Kvällning på er! Har ni sett bröllopet idag? Jag måste erkänna att trots att det var emot mina principer kollade jag på det. Fint bröllop och så men egentligen inte mer speciellt än vilken människa som helst!? Men sen är min inställning till det hela ganska så negativ så det kanske beror på det ^^

Just nu har jag tvn igång på trean, någon film med Jim Carrey, ingen aning om vilken film det är men men.

Idag kom sjukdomen tillbaka, jag som började känna mig frisk och var och jobbade igår. Nejdå.. nu idag har jag börjat få hosta och väldigt snorig näsa vilket jag inte hade förut i veckan, då var det halsont, feber och huvudvärk. Kunde inte allt kommit samtidigt istället?:P

Men jag ska jobba imorgon ändå. Mår ändå hyfsat efter lite hostmedicin, nässpray och några alvedon!

Imorgon fyller förresten min lillsyrra sjutton. Herregud. Tiden går fort! Kommer hit lite släktingar och firar.

Nu ska jag ringa min babe för att sedan gå och lägga mig, orkar inte sitta uppe så mycket längre.. känner mig redan helt slut i rutan! ^^ he he

Puss & trevlig helg.

PS. På måndag ska jag nog köpa min klänning från monki :D iiiih. Bara den finns i butik så den inte är slut.. vore ju min vanliga otur. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0