21.51 hektisk helg

Guuud, midsommarhelgen i all sin glans alltså men jag kan tala om för er att inom daglig varuhandeln är det i princip största helgen på hela året, nästan större än jul eller påsk! ^^ Helt sjukt mkt folk och sjukt mkt att göra, men jag älskar det! Fullt ös.

Igår jobbade jag som bekant tills vi stängde vid fem. Fick gå en kvart tidigare (så snälla kollegor har jag! Tack för det :D) så jag hann åtminstone duscha innan jag skulle med tåget kl sex.

Efter att jag duschat kom jag på: SHIT. Måste raka benen. Slängde på lödder på benen och sen jäklar SPEEDRAKADE jag benen! Det gick j-vlar i det på säkert mindre än två min för båda benen och trots att det gick av en himla fart så lyckades jag raka benen utan att skära mig vilket kanske vore förståeligt i den farten! Haha. 

Kvällen spenderades hemma hos Andy, jättemysig kväll:) Käkade sill och midsommarmat först och sen blev det kubb. Jag och Alex mot Andy & Maria. Jag har inte spelat på jättelänge och kände att "detta kommer inte gå bra" men oj, överträffade mig själv och jag & Alex vann båda rundorna! Jag var awesome! Haha. 

Sen kom Frallan och Sofia lite senare på kvällen, jag och Maria hann ta en promenad också och vi drack gott & allt var allmänt trevligt:) 

Ett tips på en god dryck är en av de nya smakerna från xide - pine & citrus. SKITGOD. Smakar exakt som glassen twister! Tur att jag inte hade mer än två att dricka för annars kunde det gått illa så god som den var ^^. Haha. 

Bilder från gårdagen kommer upp senare:) Antingen senare ikväll eller imorgon :) 

NU ska jag titta på wimbledon (med kirsten dunst) och dricka lite cola:) Nighty så länge!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0