21.58 planer

Igår fyllde syrran år, av mig och Alexander fick hon hantlar (som hon önskat) och ett minneskort till sin systemkamera, som hon blev VÄLDIGT glad för.

Släkten var här när jag kom hem från jobbet igår och maten var god :) kyckling och potatissallad, grillad kyckling of course. Muffins till efterrätt. Syrran har fått en thing för muffins på sistone. Väldigt goda var de iaf!

Igårkväll efter att släkten åkt stack vi; familjen, jag och Alexander till jakten för en glass:) tog en liten minipromenad på stranden och åt glass, jag åt en twister. GOOOD.

Midsommarafton kommer att spenderas med midsommarkäk hos Andy :) Alex brossa:) blir väl lite goda drycker och så också skulle jag tro :) Nu har jag iaf en outfit inför midsommar:D wiho.

Imorgon jobbar jag 11-14 och därefter ska jag och älsklingen till kyrkogården och plantera vid hans gammelmormors grav:) fixa och dona där. Ska bli fint :) Nova ska vara med oss:) såklart:D

Onsdag jobbar jag 14-21.15 och torsdag är jag ledig, då blir det en liten träff med Josse:)
Fredag = midsommarafton och jobb 14-17.15. Lördag = 17 - 21.15 jobb och midsommardagen.

Söndag = VILA, ledig!

sen har jag beställt lite nya smycken från tradera och enligt beskrivningen ska det vara NYA grejer. Lite ringar :) alltid kul och billiga var de! KOmmer upp i bloggen när jag fått dem!

Nu ska jag ta ett päron eller en macka eller nåt:) känner mig hungrig! Poooousss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0